Regiecoach, meer dan Service Management

Regiecoach-expertisesService Management wordt vaak gezien als de kern van regie bij outsourcing. Regievraagstukken bij uitbesteders en leveranciers gaan echter verder dan alleen Service Management. Regiecoach beschikt middels een uitgebreid netwerk over alle specialistische kennis.

Onderwerpen als die aan bod kunnen komen bij opdrachten die wij uitvoeren zijn bijvoorbeeld: Transitie Management, Project Management, Contract Management, HR, Benchmarking, Scrum, Juridisch, Procurement, Information Management, Financial Management, Proces Management en Verander Management, Innovatie Management.

Methodieken

Binnen het vakgebied van Regie zijn legio modellen en best practices beschikbaar. Enkele voorbeelden waarmee wij werken zijn:

  • Inhoudelijk: ASL, BISL, ITILv3, ISM
  • Besturing: 9-vlaksmodel van Maes
  • Kwaliteit: CMM, Lean Six Sigma, ISO 20000.

Tools

Met onder andere de volgende Service Management tools zijn we goed bekend:

  • Topdesk
  • ServiceNow
  • Remedy

Regiecoach heeft veel ervaring met onderstaande disciplines:

  • Kantoorautomatisering en werkplekmanagement
  • Telecom management
  • Applicatie infrastructuur management
  • Cloud platform en applicatie virtualisatie
  • Bring Your Own Device Management
  • Choose Your Own Device Management
  • Performance management
  • Product Portfolio Management
  • Third Party Management
  • Supply Management
  • Printing management
  • Vendor management
  • Demand management
  • ICT Spend management
  • Telecom Expense management
  • Applicatie management
  • Functioneel beheer
  • Applicatie beheer
  • Technisch beheer
  • Tooling selectie
  • Escalatie Management